ساندویچ پانل درجاجرود

ساندویچ پانل درجاجرود

ساندویچ پانل درجاجرود

ساندویچ پانل درجاجرود

ساندویچ پانل درجاجرود

مرجع تخصصی ساندویچ پانل ایران (مجتمع صنعتی ماموت) در این زمینه نامی آشناست. طراحی منحصر به فرد، تولید با کیفیت، ضمانت در فروش ، مقرون به صرفه بودن برای خرید و همچنین اجرای متفاوت و بدون نقص موجب شده است تا صاحبان صنایع خاص و علاقمندان به این صنعت از کنار این نام به راحتی عبور نکنند.
تک تک کارکنان ماموت و مدیران این گروه همواره با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات بهتر در راستای فروش مناسب، سهم عمده ای در بازار ساندویچ پانل ایران دارند و با این امید فعالیت خود را ادامه می دهند که روزی بتوانند تک تک نیازمندی های مشتریان را قابل اجرا نمایند و سازه هایی بی نقص برای اصناف مختلف ارائه دهند.
فکس جهت ارسال درخواست :
3028 379 0283
تلفن فروش:
5016 275 0935
تیم نصاب:
7865 382 0912
کارشناس فنی :
02832222717

بایگانی

مشخصات فنی ساندویچ پانل جاجرود

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ق.ظ

مشخصات فنی ساندویچ پانل جاجرود


مشخصات فنی ساندویچ پانل جاجرود

ضخامت و نوع ساندویچ پانل :

در ساندویچ پانل های ما انواع ورق های رنگی از قبیل ورق آلوزینک ,ورق گالوانیزه , ورق آلومینیوم قابل استفاده میباشد .مشخصات فنی ساندویچ پانل ,ضخامت انواع ساندویچ پانل ,مشخصه ساندویچ پنل ,ابعاد ساندویچ پانل ضخامت ورق ساندویچ پانل ها ۰٫۵ میلیمتر و ۰٫۷ میلیمترپیش رنگ شده با رنگ کوره ای به ضخامت ۲۵ میکرون و در قسمت بیرون ۰٫۷ میکرون رنگ پرایمر کوره ای بسته به نوع ساندویچ پانل میباشد .

انواع ساندویچ پانل :

ساندویچ پانل دو رو ورق رنگی , ساندویچ پانل یکرو ورق  رنگی و یکرو فویل مسلح چسبان , ساندویچ پانل یکرو ورق یکرو کاغذ , ساندویچ پانل دورو نایلون

انواع فوم مصرفی در ساندویچ پانل

فوم مورد استفاده در ساندویچ پانل ها فوم پلی اورتان با دانسیته ۴۰ کیلوگرم در مترمکعب میباشد.البته لازم به توضیح است قابلیت ساخت ساندویچ پانل با فوم پلی استایرن و پشم سنگ هم موجود میباشد .

تضمین نصب وگارانتی ساندویچ پانل

معمولا تولید کنندگان و نصابان ساندویچ پانل(پنل) مدت زمانی را به مشتری تضمین وگارانتی میدهنددرصورت ایجاد مشکلی در پانل ها ان را رفع نمایند و این شرکت دارای گارانتی محصول ونصب ساندویچ پانل میباشد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی